Prodej Alu disků

Prodej alu disků na www.wspitaly.cz

Máme zastoupení, jako velkoobchod pro českou republiku s ORIGINÁLNÍMI DISKY

WSP Italy s německým ATESTEM


Chtěli byste mít na svém autě ALU DISKY, které nejsou originál, ALE JSOU HOMOLOGOVÁNY?

My vám ukážeme možnosti a vy pak rozhodnete o vzhledu. Můžete si vybrat kola sportovní, elegantní, nadčasová nebo beroucí dech. Zkrátka výběr z designů kol značek WSP Italy, AEZ, DOTZ, DEZENT a ENZO od 13 do 22 palců necháme jen na vás. 


CHCETE SE VYHNOUT  PROBLÉMŮM ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEKUPUJTE ALU DISKY POKUD NEJSOU HOMOLOGOVÁNY !!!! (Neznámé čínské značky, RSW atd..)


POJIŠŤOVNA ZA VÁS PŘI NEHODĚ NEMUSÍ UHRADIT ŠKODU,(v lepším případě krátit pojistku), protože vaše vozidlo neodpovídá předepsanému technickému stavu k provozu na pozemních komunikacích.

Vystavíme vám, k u nás zakoupeným diskům potvrzení o homologaci (schválení) pro vaše vozidlo,
nutné při změně kol ve velkém technickém průkazu.  TÜV homologace (je atest o kvalitě disku)

 

  1. My vám pomůžeme s výběrem - TYPU  DISKU, tak, aby se disk hodil právě k vašemu  autu svým tvarem a typem paprsků , VELIKOSTÍ  podle použití v provozu a sezóny.  Samozřejmostí je, aby měly homologaci.
  2. Postaráme se již sami, aby disky měli správnou rozteč děr, ET a středovou díru pro váš vůz tak, aby vám na auto pasovaly bez dalších úprav.
  3. Disky vám můžeme rovnou OBOUT, VYVÁŽIT, a namontovat na auto.
  4. U nás prodáváme za internetové ceny, takže u nás budete mít vše co na internetu hledáte  s garancí kamenného obchodu.


Kontrola dotažení momentovým klíčem je u nás zdarma a je opravdu po ujetí cca.100km NUTNÁ , kvůli vaší bezpečnosti!!

V zájmu stejnoměrného a perfektního utažení matic na kole se doporučuje používat momentový klíč. Tento klíč totiž umožňuje změřit a regulovat sílu
použitou při utahování matek kola.

 

 

Technické parametry kol z lehkých slitin

Průměr roztečné kružnice (PCD/ Počet děr)

Určuje průměr dvou protilehlých děr na náboji    kola příslušného vozidla, popř. kolik těchto děr je na  náboji kola.

Průměr středového otvoru:
Pro maximální flexibilitu používá AEZ redukční kroužky tak,
aby se kolo s jedním vrtáním mohlo použít na více vozidlech s rúznými průměry středových děr (basic ring system). 

Zális
Je vzdálenost od pomyslné osy kola k dosedací ploše kola.
Tento rozměr je velmi důležitý, protože je rozhodující pro uložení kola na nápravě vozidla.

Šířka ráfku 
Je vnitřní vzdálenost mezi dvěma patkami kola.
Šířka ráfku také označuje nominální šířku kola.

Hump:
Zamezuje při působení velkých bočních sil, například při jízdě v zatáčce, sesunutí pneumatiky z kola při náhlém poklesu tlaku vzduchu v pneumatice. Existuje více provedení.

Rozbor označení kola: 
např.  7.5Jx17H2

7.5....nominální šířka (šířka ráfku)
J.......šířka patky ráfku
17.....nominální průměr kola
H2.... podvojný hump (individuální design humpu)

 

 

 

 

 

 

POJISTNÉ ŠROBY
Pojiska proti odcizení vašich alu disků.

 

Blocky :500,-Kč

 

 

 

 

Simbolz :900,-Kč

 

 

 

 

 

 

McGard :1250Kč

 

 

 

 

 

 

 

 

Použití kol z lehkých slitin v zimním provozu

Předem je nutné upozornit, že žádné kolo se nevyrábí výlučně pro zimní použití. Vhodnost použití v zimě (odolnost proti soli a štěrku) vyplývá z kvality a tloušťky bezbarvého laku. Zde použivá WSP zvláštní vysoce kvalitní lak, který byl vyvinut speciálně pro zatížení v zimním provozu.
Platí, že je nutné najít optimální kompromis mezi tloušťkou vrstvy a pružností laku. Je zde více nenormovaných variant, jak tyto vlastnosti testovat. Nejtvrdší zkouškou je jistě pádová zkouška Jaguaru. Ze 4 metrové výšky se nechá spadnout na ráfek přes rouru šroubová matice rozměru M8, přičemž po úderu se nesmí lak roztříštít.

 

 

Ochrana proti soli: Všechná kola výrobce WSP musí obstát v testu v mlhové solné komoře. V této zkoušce se udělá rýha do laku kola a v umělohmotném kontejneru se kolo postřikuje cca. 300 hodin roztokem kyseliny. Tato zkouška prokáže kvalitu a odolnost laku. Pokud bezbarvý nebo stříbrný lak vykazuje kvalitativní chyby, pak na styčných místech takzvaně "vykvete".

 

 

 

 

Čištění, péče a uskladňování kol z lehkých slitin: Pro kola z lehkých slitin byly vyvinuty speciální čistící prostředky.

V žádném případě se nesmí použít agresivní chemikálie, abrazivní látky apod., ty mohou silně poškodit vzhled kola.

Při uskladnění např. v zimní sezoně by se mělo dbát na to, aby byla kola vyčištěna a uskladněna na suchém místě.

Menu Nabízíme